Sarissa SR 737

by Salamanis Marine Projects

Με κορυφαία απόδοση αισθητική και εργονομία το SR 737 αποτελεί ένα αυθεντικό offshore σκάφος που σχεδιάστηκε για να ταξιδεύει με μοναδική ταχύτητα άνεση και ασφάλεια στην ανοικτή θάλασσα σε όλες τις συνθήκες. Η επιθετική σε σχήμα βέλους όψη του και ο υψηλών επιδόσεων sport χαρακτήρας του κρύβουν απίστευτες ανέσεις που ίσως δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Το design, η ποιότητα, οι ανέσεις, οι επιδόσεις, η ευχρηστία, η πολυτέλεια και οι διαστάσεις του, το καθιστούν επίσης ιδανικό σύντροφο των μεγάλων θαλαμηγών (Super Yacht Tender).


Η κλιμακωτή convex γάστρα του με δύο αεριζόμενα steps, σύστημα αντιβύθισης στην πλώρη και ασφαλώς το βαθύ V, εξασφαλίζουν απίστευτα μαλακή πλεύση τόσο στις χαμηλές όσο και τις υψηλές ταχύτητες, εξαιρετική ευστάθεια, οικονομία και απόλυτα στεγνή πλεύση.
Όταν κατεβάσετε εντελώς την μανέτα του γκαζιού θα έχετε επιτάχυνση και ταχύτητα που θα κόψουν την ανάσα αφού το δρομόμετρο θα αγγίξει ταχύτατα τα 60 knots ( 69 mph με τον ανάλογο κινητήρα) ενώ με χαμηλότερες ταχύτητες μπορείτε να απολαύσετε την ηρεμία της χαλαρής κρουαζιέρας με εξαιρετική οικονομία καυσίμων.


Παρά τον δυναμικό sport χαρακτήρα του το SR 737 μπορεί να ικανοποιήσει απόλυτα και τους λάτρεις των ανέσεων και των ήρεμων διαδρομών, με τους μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους στην κατηγορία του συνδυασμένους με μοναδικές εργονομικές λύσεις. Ο πρυμναίος “κρυφός” ηλεκτρικός εργάτης που θα κάνει παιχνίδι το δέσιμο στα λιμάνια , η ειδική εσωτερική υποδοχή για τον βοηθητικό κινητήρα που τον καθιστά ενιαίο εξάρτημα του σκάφους και οι καλυμμένοι στο πίσω τμήμα αεροθάλαμοι αποτελούν μόνον κάποιες από τις καινοτομίες του. Η πλατφόρμα ηλιοθεραπείας στην πρύμη χαρίζει μοναδικές στιγμές ηρεμίας. Ο τετραθέσιος καναπές καθίζει τους επιβάτες πολύ βαθειά μέσα στο σκάφος προσφέροντας υψηλό αίσθημα ασφάλειας και άνεσης στο ταξίδι σε όλες τις καιρικές συνθήκες, ειδικά όταν κάθονται παιδιά. Τα καθίσματα κυβερνήτη-συγκυβερνήτη αποτελούν μια ακόμη καινοτομία. Με το ανατομικό τους σχήμα και την πλευρική στήριξη συγκρατούν αποτελεσματικά το σώμα και εξασφαλίζουν τρείς δυνατότητες οδήγησης (καθιστή, ημιόρθια & όρθια) χωρίς απολύτως κανένα μηχανικό σύστημα ή κινούμενο μέρος με τα γνωστά προβλήματα.


Η αεροδυναμική και υψηλής αισθητικής κονσόλα, προσφέρει εξαιρετική κάλυψη από τον αέρα και άφθονο χώρο για όλα τα ηλεκτρονικά όργανα, ενώ στο εσωτερικό της διαμορφώνεται κλειστός χώρος τουαλέτας με ναυτική ή χημική εφαρμογή. Στην πλώρη υπάρχει μια ακόμα ενιαία πλατφόρμα ηλιοθεραπείας με μήκος μεγαλύτερο από 1.80 μτ., ενώ στο “σκληρό” ακρόπλωρο τμήμα υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης εντελώς κρυφού ηλεκτρικού εργάτη. Η χωρητικότητα των αποθηκευτικών χώρων είναι τεράστια και κατανέμονται σε τέσσερα βασικά τμήματα σε πρύμη και πλώρη ενώ υπάρχουν άλλοι τρείς για μικρότερα αντικείμενα και σχοινιά. Τέλος η δεξαμενή νερού και η ντουζιέρα αποτελούν και αυτά μέρος του βασικού εξοπλισμού.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

SARISSA SR 737

SARISSA SR 737

Ολικό μήκος:7.37 μέτρα
Μέγιστο πλάτος:2.42 μέτρα
Εσωτερικό πλάτος:1.51 μέτρα
Ελάχιστο βάθος καταστρώματος:0.56 μέτρα
Ολικό μήκος γάστρας:6.40 μέτρα
Μέγιστο πλάτος γάστρας:1.70 μέτρα
Μήκος στατικής ισάλου:5.40 μέτρα
Ύψος εξάλων:0.80 μέτρα (χωρίς την υπερκατασκευή)
Βύθισμα:0.48 μέτρα (μέγιστο χωρίς φορτία)
Deadrise πλώρης:60 μοίρες
Deadrise πρύμης:24 μοίρες
Τύπος γάστρας:Βαθύ μεταποιημένο V, πολλαπλών σταδίων, με δύο αεριζόμενα steps,
'double chine effect’ & bow antidive system
Υλικά κατασκευής:GRP, Multiaxial, Biaxial, Isopthalic
Διάμετρος αεροθαλάμων:0.30 – 0.45 μέτρα (μεταβλητή)
Αριθμός αεροθαλάμων:6
Υλικό αεροθαλάμων:Η/Ν Pennel Flipo
Δεξαμενή καυσίμων:280 λίτρα
Δεξαμενή νερού:70 λίτρα
Μέγιστη ισχύς:300 HP
Συνιστώμενη ισχύς:200 – 225 HP
Ελάχιστη ισχύς:200 HP
Μήκος άξονα:XL
Μax ταχύτητα με max ιπποδύναμη:60+ Kn
Μax ταχύτητα με min ιπποδύναμη:42 Kn
Ταχύτητα κρουαζιέρας:38 Kn
Kατανάλωση βενζίνης:1.1-1.5 lt./mile
Πιστοποίηση:‘C’ ή ‘B’
Eγγύηση:Πέντε (5) χρόνια για τα πολυεστερικά μέρη.
Πέντε χρόνια για τους αεροθαλάμους εκτός παρελκόμενων που είναι 12 μήνες

Εργοστασιακός Eξοπλισμός

O standard εξοπλισμός του είναι:

  • Σκληρή πλώρη (Hard Nose) με πρόβλεψη για τοποθέτηση χωνευτού ηλεκτρικού εργάτη άγκυρας, βυθιζόμενες δέστρες και μεγάλη επιφάνεια για εύκολη επιβίβαση-αποβίβαση από το σκάφος.
  • Δύο πλωριά ταμπούκια (Sun-Deck) μεγάλης χωρητικότητας με μαξιλάρες.
  • Κονσόλα πλοήγησης SPORT με παρμπρίζ και ανοξείδωτο ρέλι, με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και δυνατότητα τοποθέτησης χημικής ή ναυτικής τουαλέτας.
  • Υδραυλικό τιμόνι βαρέως τύπου με βολάν.
  • Ηλεκτρικός πίνακας με φωτιζόμενους διακόπτες, ηλεκτρική εγκατάσταση και πρίζα τηλεφώνου 12 Volts.
  • Δύο καθίσματα οδηγού-συνοδηγού τύπου bucket-σέλλας με πλευρική στήριξη και αποθηκευτικούς χώρους.
  • Καναπές πρύμνης τεσσάρων ατόμων με πλήρη ταπετσαρία, μεγάλο Sun-Deck και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.
  • Δύο tanks καυσίμου 200+90 λίτρα με πιστοποιητικό ‘CE’, και φλοτέρ.
  • Τank νερού 70 λίτρων κατάλληλο και για πόσιμο νερό με ντουζιέρα και ηλεκτροπρεσσοστατική αντλία.
  • Ανοξείδωτη χωνευτή σκάλα.
  • Πρυμνιός χωνευτός ηλεκτρικός εργάτης άγκυρας με αλυσίδα και άγκυρα γαλβανιζέ τύπου Bruce 5 Kg.
  • Ηλεκτρική αντλία σεντίνας.
  • Πυξίδα.
  • Υδατοπαγίδα.
  • Ανοξείδωτοι κρίκοι ρυμούλκησης, σκι , καθέλκυσης.
  • Χειρολαβές, δέστρες, χερούλια επιβατών.
  • Φούσκες εξόδου ντιζών/καλωδίων.
  • Σετ κουπιά.
  • Κιτ επισκευής.
  • Ηλεκτρική τρόμπα αέρα διπλής ενέργειας.
  • Δύο μπαταρίες κλειστού τύπου συνολικής χωρητικότητας 200 ΑΗ.
  • Γενικός διακόπτης-επιλογέας μπαταριών OFF, BOTH, 1, 2 βαρέως τύπου. 
  • Έξι (6) ανεξάρτητοι αεροθάλαμοι με βαλβίδες ασφαλείας. 
  • Ύφασμα NEOPREN–HYPΑLON της PENNEL – FLIPO τύπος ORCA με ψυχρές κολλήσεις. 

Extra Εξοπλισμός:

  • Κάλυμα σκάφους
  • Tέντα Πλεύσης με αφαιρούμενα πλαϊνά
  • Τέντα ηλίου
  • Eπιβάρυνση για ανοξείδωτες αψίδες
  • Extra ηλεκτρικός εργάτης άγκυρας με τοποθέτηση
  • Συρόμενη βάση βοηθητικής
  • Ανοξείδωτο Roll-Bar

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη πλοήγηση και εμπειρία σας. Αποδοχή

Πολιτική Cookies